DELARA SH

هدیه تهرانی و " دل ارا شرکاء " دو شخصیت محبوب من . بیاد بازی های بیادماندنی بانو هدیه تهرانی . و اشعار فوق العاده زیبای بانو دل آرا شرکاء

DELARA SH

هدیه تهرانی و " دل ارا شرکاء " دو شخصیت محبوب من . بیاد بازی های بیادماندنی بانو هدیه تهرانی . و اشعار فوق العاده زیبای بانو دل آرا شرکاء

دل ارا شرکاء _ ویدیو شعر محو تماشای توأم _ تو را پسندیدم _ هفت شهر عشق _ عاشقانه _ رخ سیمین _ بی قرار


دل ارا شرکاء _ ویدیو شعر بسیار زیبای هفت شهر عشق

گرمای دست تو را حس کردم

و افسونگریت را فهمیدم

عشق تو غریب تر

و شگفت آورتر از

عجایب هفت گانه

مرا آواره کردی

در هفت شهر عشق

دل آرا

همچنان مسرور است

به آن نگاه

و گرمای جاودانه

( دل آرا شرکاء )


دل ارا شرکا _ ویدیو شعر بسیار زیبای محو تماشای توأم

محو تماشای توأم

تویی که در راستای زمانم

بنشسته ای خوش

گو غم غریبی و غربت

از توست ، از آن

برکت توست

( دل آراشرکاء )

دل ارا شرکا _ ویدیو شعر بسیار زیبای تو را پسندیدم

تو را ناگهان دیدم و پسندیدم

آن نگاه زیبایت را

آن شور و عشق و مستی را

دیدم و پسندیدم

ناگهان دل آرای قلبم شدی

تو شدی مونس شبهام

( دل آرا شرکاء )



دل ارا شرکا _ ویدیو شعر بسیار زیبای عاشقانه

مایوس آن زمان نباش

که تو را عاشقانه خواهم

من تو را همره

و هم دیوانه میخواهم

تو را

و آن تنگ نظری هایت را

دیدم و باز

دیوانه وار میخواهمت

( دل آرا شرکاء )

دل ارا شرکا _ ویدیو شعر بسیار زیبای رخ سیمین

جلوه ای کرد رخ شیرین

چون قندت

همی آشفت ، گیسویت

هم گفت

از آن رخ سیمینت

از آن زیبایی بی مثالت

از آن نغمه شیرینت

از آن تمثیل دلربا یت

( دل آرا شرکاء )



ویدیو شعر بسیار زیبای بی قرار

من و تو بودیم

در آن دیار

من عاشق و تو بی قرار

تو به گرمای تابستان

تو به عشق زمستان

تو به آن ناله شبانه

( دل آرا شرکاء )



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد