DELARA SH

هدیه تهرانی و " دل ارا شرکاء " دو شخصیت محبوب من . بیاد بازی های بیادماندنی بانو هدیه تهرانی . و اشعار فوق العاده زیبای بانو دل آرا شرکاء

DELARA SH

هدیه تهرانی و " دل ارا شرکاء " دو شخصیت محبوب من . بیاد بازی های بیادماندنی بانو هدیه تهرانی . و اشعار فوق العاده زیبای بانو دل آرا شرکاء

دلارا شرکا _ شعر عاشقانه کوتاه _ delara sh


  شعر عاشقانه کوتاه دلارا شرکا

شب است و چشمان من

مانده به راه

شب است

و دل من پر انتظار

شب است

و تپش های قلب من

میزند بی شمار

شب است

و رسیده است

لحظه دیدار دل آرای یار

( دل آرا شرکاء )


تو هم درآخر راه

تمام دلبستگی ها

و دلتنگی هایت را

می سپاری بر باد

و نگاه کنی بر ما

و در آن تالاب روزگار

در آن جولانگه روزگار

برسی با صداقت افکار

( دل آرا شرکاء )


امروز لبخند دل آرای پیروزی

نقش بست بر لبانم

آن هنگام که دیدم

نگاه پر تمنای تو را

تو پَر میکشیدی

برای آن لبخند دل آرای من

( دل آرا شرکاء )


آسمان پر ابر است

و دل من می خواهد

یک دوست

دل من یاری می خواهد

 از جنس گل یاس

تو برس بر من

از آن راه دور و نزدیک

تو جویا شو احوال دل آرا

ای دوست

( دل آرا شرکاء )


 شاعر زن ایرانی دلارا شرکا

گرمای دست تو را حس کردم

و افسونگریت را فهمیدم

عشق تو غریب تر

و شگفت آورتر از

عجایب هفت گانه

مرا آواره کردی

در هفت شهر عشق

دل آرا

همچنان مسرور است

به آن نگاه

و گرمای جاودانه

( دل آرا شرکاء )

ویدیو شعر بسیار زیبا از بانو دل آرا شرکا


دکلمه و سرایش و شعر بانو دل آرا شرکا





Delara shoraka

nghvh a

delara sh

n;gli    svhdkni    svhda    

ahuv ck hdvhkd

auv uharhki ;,jhi

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد