DELARA SH

هدیه تهرانی و " دل ارا شرکاء " دو شخصیت محبوب من . بیاد بازی های بیادماندنی بانو هدیه تهرانی . و اشعار فوق العاده زیبای بانو دل آرا شرکاء

DELARA SH

هدیه تهرانی و " دل ارا شرکاء " دو شخصیت محبوب من . بیاد بازی های بیادماندنی بانو هدیه تهرانی . و اشعار فوق العاده زیبای بانو دل آرا شرکاء

دل ارا شرکاء _ ویدیو شعر بسیار زیبا به مناسبت روز پدر



از وجود پر مهرت پدر

زندگیم شده گلگون

تو که خود واژه عشقی

تو که خود

آغاز سرنوشت دل آرایی

از تو رسید همه هستی من

نبض مرا ببین

چه بی وقفه میزند

این نوای آهنگین

از وجود توست

پدر دوستت دارم

( دل آرا شرکاء )




دلارا شرکا _ شعر عاشقانه کوتاه _ delara sh

دلارا شرکا شعر عاشقانه کوتاه
شاعر زن دلارا شرکا

در آن ساعت های عاشقانه

نگاه میکردم به تودلبرانه

آمیخته بود تپش های قلب من

با تیک تاک ساعت دست تو

میزد ضربان قلب من

با نبض دست تو

می گفت صدای پیچیده

و آهنگین قلب من

که می خواهم

و می خواهمت دل آرا

تو بمان تا ابد در کنار دل آرا

( دل آرا شرکاء )

یثمشقش ساخقشنش

delara sh

delara shoraka

nghvh av;h

ahuv ck hdvhk

n;gli   auv    svhdkni    svhda   ,dnd,   ;gd\    tdgl  

دل ارا شرکاء _ متن جمله بسیار زیبا به مناسبت روز مادر


مادرم در طوفان های روزگار

تو را دیدم پر صلابت و امیدوار

( دل آرا شرکاء )



مادرم

تو که تمام وجودت

انبوهی از عشق است

تو را می کشم

با رنگ اقاقیا

تو را می نویسم

با خطی از طلا

( دل آرا شرکاء )



در جهان

واژه مهر

از نام تو

گرفته شده

مادر مهربانم

 ( دل آرا شرکاء )



مادرم تمام دنیا هم نمیتوانند

 از تو و عشق بی پایان تو بنویسند

( دل آرا شرکاء )



مادرم ، عشق از نگاه تو ، متولد شد

( دل آرا شرکاء )




دل ارا شرکاء _ ویدیو شعر بسیار زیبا به مناسبت روز مادر



هم آرزوی تو

در آن ترانه هاست

در آن شبنم گلهاست

در آن آرزوی پروانه هاست

در آن جریان جویبارهاست

در آن نگاه پر از عشق مادر

می توان زیست دل آرا

مادر عزیزم روزت مبارک

( دل آرا شرکاء )






دل ارا شرکاء _ شعر و سروده بسیار زیبا به مناسبت روز ازدواج

تو را ناگهان دیدم و پسندیدم

آن نگاه زیبایت را

آن شور و عشق و مستی را

دیدم و پسندیدم

ناگهان دل آرای قلبم شدی

تو شدی مونس شبهام

( دل آرا شرکاء )