DELARA SH

هدیه تهرانی و " دل ارا شرکاء " دو شخصیت محبوب من . بیاد بازی های بیادماندنی بانو هدیه تهرانی . و اشعار فوق العاده زیبای بانو دل آرا شرکاء

DELARA SH

هدیه تهرانی و " دل ارا شرکاء " دو شخصیت محبوب من . بیاد بازی های بیادماندنی بانو هدیه تهرانی . و اشعار فوق العاده زیبای بانو دل آرا شرکاء

delara sh _شعر زیبا تقدیر از پلیس راهنمایی رانندگی از بانو دل آرا شرکا

دیدم پلیس خوب راهنمایی و رانندگی

در شوکت و زیبایی و شکیبایی

او بود انسانی مدیر و مدبر

و با گذشت و منحصر

در وجودش بود انسانیت و مهربانی

در کنار کمک و امدادرسانی

در شرایط سخت و بحرانی

که شهروندان حادثه دیده بودند و در نگرانی

یا که مانده بودند در جاده ها به حیرانی

بدون کمک دوست و بستگانی

او رسیدگی می کرد و نظارت

با صبر و متانت

در کار شهروندان خاطی

که با سهل انگاری در رانندگی

به خطر می انداختند جان انسانی

او بود در کار و تلاش

در تابستان داغ و زمستان برفی

وجودت هست پر آرامش و دل آرا

ای پلیس خوب راهنمایی و رانندگی ما

( دل آرا شرکاء )


شعر زیبا تقدیر از  پلیس راهنمایی رانندگی از بانو دل آرا شرکا


Delara sh

یثمشقش سا

nghvh a


دلارا شرکا _ شعر عاشقانه کوتاه _ delara sh

شعر عاشقانه کوتاه
دلارا شرکا

در آن شب زیبا

تو بودی گرم و دل آرا

واژه عشق بود بر لبانت

اسم مرا داشتی بر زبانت

در آن نگاه دلبرانه

لبخند می زدی مستانه

هم مات تو شد دلم

آن هنگام که دادی

قول جاودانه

( دل آرا شرکاء )


در آن شب زیبا

تو بودی گرم و دل آرا

واژه عشق بود بر لبانت

اسم مرا داشتی بر زبانت

در آن نگاه دلبرانه

لبخند می زدی مستانه

هم مات تو شد دلم

آن هنگام که دادی

قول جاودانه

( دل آرا شرکاء )


در آن شب زیبا

تو بودی گرم و دل آرا

واژه عشق بود بر لبانت

اسم مرا داشتی بر زبانت

در آن نگاه دلبرانه

لبخند می زدی مستانه

هم مات تو شد دلم

آن هنگام که دادی

قول جاودانه

( دل آرا شرکاء )


شاعر محبوب زن دلارا شرکا

delara sh

delara shoraka

ahuv ck hdvhkd

nghvh av;h

nghvh a

auv uharhki ;,jhi

ahuv

n;gli   svhdkni    svhda    o,hkkni 

دلارا شرکا _ شعر زیبا و عاشقانه کوتاه _ delara sh

دلارا شرکا شعر زیبا و عاشقانه کوتاه

در آن ساعت های عاشقانه

نگاه میکردم به تودلبرانه

آمیخته بود تپش های قلب من

با تیک تاک ساعت دست تو

میزد ضربان قلب من

با نبض دست تو

می گفت صدای پیچیده

و آهنگین قلب من

که می خواهم

و می خواهمت دل آرا

تو بمان تا ابد در کنار دل آرا

( دل آرا شرکاء )


در آن ساعت های عاشقانه

نگاه میکردم به تودلبرانه

آمیخته بود تپش های قلب من

با تیک تاک ساعت دست تو

میزد ضربان قلب من

با نبض دست تو

می گفت صدای پیچیده

و آهنگین قلب من

که می خواهم

و می خواهمت دل آرا

تو بمان تا ابد در کنار دل آرا

( دل آرا شرکاء )


در آن ساعت های عاشقانه

نگاه میکردم به تودلبرانه

آمیخته بود تپش های قلب من

با تیک تاک ساعت دست تو

میزد ضربان قلب من

با نبض دست تو

می گفت صدای پیچیده

و آهنگین قلب من

که می خواهم

و می خواهمت دل آرا

تو بمان تا ابد در کنار دل آرا

( دل آرا شرکاء )


شاعر محبوب زن ایرانی

بانو دل آرا شرکا

delara sh

delara shoraka

ng Hvh av;h

ahuv lpf,f ck hdvhkd

ahuv ck

n;gli    svhdkni    svhda   auv    ahuv   

ngk,aji    ljk   k,aji